Adidaströja, klänning och böcker

Idag hämtade jag tröjan och böckerna som jag har beställt. Men innan det så var jag i skolan och efter det så var jag på stan med Sandy. Hon köpte en skitsnygg klänning på Zara som jag blev lite kär i. När vi hade varit i stan tog vi tunnelbanan till Hallunda där mamma plockade upp mig efter sitt jobb och Sandy åkte hem. Jag måste bara skriva en rolig sak som hände när vi gick ut från H&M. Sandy känner att hon har någonting på sina jeans och gissa vad det var? Haha, en galje. Alla måste ha trott att vi snattade. Men ingen av  oss kunde förstå hur galgen kom dit. fick tillbaka gramatikprovet i svenska som jag skrev igår. Över 180 var MVG och jag fick 180 men sedan när jag extrakollar så ska jag ha 182 :O Så langa mitt mvg nu tack? ;D
image355image356
image358image359
Klänningen är lite stor i ryggen och under brösten men xs vart alldeles för kort.
image360

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0