Bloggdesign, hjälp mig?

Jag är så trött på min blogg design för den känns inte alls kul. Det är så mycket jag vill ändra men det är väldigt få saker som jag förstår mig på. Vissa saker har jag gissat mig fram till. Jag vill ändra text, ha en ny header och massa annat. Jag vill att min design ska få andra att vilja läsa min blogg för visst spelar första intrycket roll? Är det någon som skulle kunna tänka sig att  hjälpa mig med min bloggdesign? Det vore väldigt snällt. Jag vet ju själv hur lång tid det tar att få till något riktig bra men om någon har tid över och vill hjälpa mig så är jag väldigt tacksam över det :)

Kommentarer
Postat av: DZstudios

tjenare jag är en bra designer jag kan hjälpa dej kanske adda min msn så kan vi snacka om det [email protected] pz

2008-05-06 @ 01:01:56
Postat av: Andriana

Prata med emma annars? :)

2008-05-06 @ 08:24:58
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Hannah och Hannah

Hej! Såklart kan vi göra en design till dig. Det enda är att det är väldigt många som vill ha en design. Därför kanske det tar några dar innan du får din design. Hoppas att det är okej.

Skicka bilder du vill ha och om du har några krav på hur du vill att den ska se ut

2008-05-06 @ 17:25:50
URL: http://bloggdesigners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0