Dagar man bara vill försvinna

Igår tillbringades kvällen i Tanto och ett tag vid tunnelbanan i Liljeholmen. Längre kom vi inte, haha. Jag åkte hem med Emme till fruängen runt 12 och fick gå från Segeltorp Centrum hem. På vägen hem  Jag var i Tanto i fredags också, glömde att skriva det för jag hade så bråttom då.
Både fredagen och lördagen var bra men fredagen var bäst.

Igår natt så får alex för sig att min mamma ska åka till Spånga och hämta honom mitt i natten. Jag hade fått av sminket och lagt mig i sängen. Men så var det bara att gå upp och ta på lite vettiga kläder och åka. Fast inte verkade han så tacksam över det? Jag vet inte, ibland känns det skit. Han åkte härifrån halv 4 men ville egentligen åka klockan 2 ^^ han som skulle vara med mig idag?

Jaja, vad fan ska man göra?

Idag är en sådan dag då jag bara vill hoppa för ett stup och försvinna och komma tillbaka efter ett tag när tankarna har slutat attakera mig. Jag vill bara låta tårarna rinna och sitta ensam i ett hörn.
image311
Bjuder på en bild från förra året, hahaha xD
För att liva upp stämningen efter mitt lite deppiga inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0