Den dagen är inte idag...

Allt händer igen, exakt samma mönster. Jag är inte blind eller ointelligent. Du vill ha mig där du vet att du kan komma åt mig. Du vet precis hur du ska göra, vilka punkter du ska trycka på. Det sista jag behöver just nu är att umgås med någon som är så ur balans som du verkar vara :'/ jag finns här om du behöver mig

Visst jag skulle kunna höra av mig och hunda för det är precis det jag innerst inne vill, men det finns någonting i mig som säger emot. En spärr i mig som hindrar mig från att slå ditt nummer. Någon dag kanske jag är redo att försöka kämpa för dig och vinna dig tillbaka men den dagen är inte idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syns på lördag, då är emzor och hanna på g igen ;) hahaha

2008-05-28 @ 17:58:12
URL: http://meeays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0