det är slut, klick

Vad gör du?
Är på väg hem

Men kan inte du komma hit då?
Vart är du?
I tanto
Nä, jag orkar inte
Kan vi inte mötas någon annan stanns då?
Nä, pallar inte
Varför inte?
Orkar inte
Men vaddå orkar inte, varför orkar du  inte?
Sluta tjata hela jävla tiden, jag har sagt 1000 gånger att jag inte ska vara med dig idag
Jag kanske tjatar för att du sa kanske hela tiden
Jag orkar  inte mer, DET ÄR SLUT
Klick

Tänker inte skriva om vad mer som hände. Alex sa till mig att vi skulle träffas på fredag men dissade mig för att vara med några kompisar istället. Han sa hela tiden att vi kanske kunde ses och vilken normal människa tjatar inte för att få ett svar? Han sa att han inte "orkade" han skulle "sova".
Jag är inte korkad
image322
Jag kommer alltid älska och bry mig om den här killen, oavsett. Man kan inte bara  sluta bry sig om en person som man känt så länge. Det kommer alltid finnas någonting där som man saknar. Och nej jag menar inte närhet.

Tack Johanna för att du gjorde mig glad igår <3 och för att du följde med mig
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hanna hjärtat, jag finns alltid här för dig.
I vått&torrt !

2008-05-17 @ 11:04:48
URL: http://wiljestark.blogg.se
Postat av: Malin

hanna du vet att du kan ringa mig när som helst!!

2008-05-18 @ 13:11:19
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0