Ge mig en pinne så ska jag slå sönder taket

Idag vaknade jag klockan 8 utav att någon bankar och jag har alltid trott att de är de som bor över oss som spelar trummor. Så jag går upp och ser att mamma också vaknat av oväsendet och så säger jag "Ge mig en pinne så ska jag slå sönder taket". Då säger mamma att de inte kan vara de som bor över oss eftersom att de är bortresta.

Då blir jag ännu mer irriterad och undrat vart oljudet kommer ifrån. Så går mamma ut på balkongen och röker och ropar på mig. Där ute hörs det ännu bättre och jag kollar runt. Så kollar jag ner från balkongen och där står de som bor längst ner och bankar sönder sin spis eller tvättmaskin. Jag tror att de renoverar om men vem fan kommer på tanken att göra det klockan 8 om man bor i lägenhet(?) Jag som inte ens får spela hög musik klockan 5 eller duscha efter klockan 10 ^^

De slutade banka för ungefär en halvtimma sedan, kul? ;p

Nu ska jag åka tll gymmet och gymma helt ensam för ingen vill följa med mig. Haha, det brukar bli så :( . Men jag ska fan fixa den kroppen jag vill ha till sommaren eller under sommaren. Jag är ganska nära mitt mål just nu känns det som.

image363

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0