God natt sötnosar

Idag har jag fixat Johannas hår på salongen men dock så blev det ingen bild. Men jag tvättade och därefter så gjorde jag en glamour föning. Det ska jag även göra på Emelie som kommer imorn igen. Dagen gick ganska fort och det känns bra då jag är där i 9 timmar det är ju jobbigt om man bara står stll och gör ingenting hela dagen.
Bella var även snäll och testade en ny pincett på mig, alltså hon fixade mina ögonbryn så nu är de väldigt fräsha. Efter praktiken åkte jag till mitt favvo-pass nämligen Skivstång med Sara som ledare. Hennes pass är bäst och det var sista innan sommar schemat börjar.

Nu ska jag lägga in massa nummer på min nya mobl och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0