Hål i örat

Idag var jag först i skolan och åkte sedan in till stan och köpte en klänning på Gina. Som jag tror att alla tjejer kommer att springa runt i men den är riktigt snygg, korallfärgad. Efter det så åkte jag till Liljeholmen och mötte upp Emelie och hennes lillasyster Johanna. Vi åkte vidare till Vårby Gård för att sätta ett hål i örat. Gever sa att det var bra där och vi litade på henne. De var urgulliga på salongen och det kostade bara 80kr. Först tog Emelie sedan tog Johanna och så var det min tur och killen som gjorde hålet ba "Jalla" hahahaha. det var lite småkul (a)

image333image334
Haha, fula bilder men ni ser iaf hur det ser ut. Jag valde en ljusblå :)
Och ja, det är bara i ena örat. På Höger (Jag har luggen på vänster)

image335image336image338
Tyckte det var snyggt att dra upp den lite och den fastnar ganska bra på min fina rumpa ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har gjort hål i flärpen!! Jag vill också ha hål i flärpen i örat! har velat ha det i över ett år ;O snyggt! ;D men jag vågar inte för den (flärpen) är så hård, gjorde det ont?!

2008-05-20 @ 22:00:37
URL: http://mmmalinn.blogg.se
Postat av: Hanna

Klart att det kändes men det gjorde inte ont :p skrev det i inlägget över. Jag blev mest chockad över att den som sitter bakom smycket stötte i mitt öra.

2008-05-21 @ 11:34:24
URL: http://hannastark.blogg.se
Postat av: andriana

åh en sån klänning har jag med :D

2008-05-21 @ 17:10:00
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0