Helt slut

Som ni har märkt så har jag inte haft så mycket tid till att skriva. Jag slutar 18:00 från praktiken varje dag och alla är jättegulliga där. Jag  har nyss tagit ett långt bad och det var så otroligt skönt att bara ligga där. Jag har fått så ont i fötterna så när jag får pengar blir det att köpa nya skor. Ska även klicka hem lite navelsmycken nu.
Jag gymmade idag första gången sedan jag blev sjuk och jävlar vad härligt det var, jag befann mig där 2 timmar (efter praktiken). Att jag orkade allt de betyder nog att jag är frisk. De var 2 snuskiga killar på gymmet som jag bara ville skjuta. Så om ni som kollade en gång för mycket på min rumpa läser det här, PANG!*!*!*!

Jag ska lägga mig om ett litet tag. skriver mer på Söndag om jag inte hinner innan det. Jag har dansuppvisning på lördag och imorn går jag ganska sent och tränar nog efter det. Ha det bra <3

image320

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har provat sånt, typ någon kräm som man ska ha i när man plattar det. Och ja, det funkar inte ! :D

2008-05-16 @ 08:38:19
URL: http://wiljestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0