"I sommar ska jag inte ha en man jag ska ha flera män"

Du kan inte hålla dig borta från mig du blir bara tvungen att skriva till mig och du blir tvungen att nämna att du kanske ska skaffa en ny tjej. Och konstigaste av allt, du har börjat läsa min blogg. Tycker du verkligen att jag är så intressant? Du säger att du tycker att jag ska leva livet och att jag inte ska vänta på dig och då ska du får som du vill älskling. Men kom inte och klaga på mig senare. Ge dig inte in i något spel om du inte kan reglerna för mitt i allt så är du fast.

Som en av mina vänner sa "I sommar ska jag inte ha en man jag ska ha flera män"



Jag ska upp tidigt imorn, god natt!


Kommentarer
Postat av: andriana

Jadu, själv har jag 365 pojkvänner :'D
Hahaha, u know what i mean! :)

2008-05-26 @ 10:07:38
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Miss C

Mm när man är ung ska man leva liveeet! Inte vara naiv och tro att det varar förevigt med varenda kille.



Läser din blogg och tänker på låten som just nu spelas i min playlist..

Angel - Sommaren i City

2008-06-09 @ 00:41:40
URL: http://theextravagantexpatriate.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0