Jag vill shoppa

Tröstshoppa är jag ännu bättre på än att bara shoppa vanligt. Jag älskar att shoppa när  jag är ledsen och att lyssna på massa deppiga låtar och bara få ut allt. Hur kul är det inte att göra av med pengar?
Igår bestämde jag mig för att klicka hem lite böcker från cdon och de fick bli

Att älska som en porrstjärna, Jenna Jameson
Kalla mig prinsessa, Sara Blaedel
Mina Hemligheter, Sophie Kinsella
En shopaholic säger ja, Sophie Kinsella
En shopaholic i New York, Sophie Kinsella

Tänkte beställa ännu mer tills mamma sa att jag får betala själv :o hahaha

Ni kan få se bilder på navelpiercingarna jag beställde
image328
De kommer från bodyjewelry


Kommentarer
Postat av: andriana

Vägra abra gå ut i affärerna och shoppa? :P

2008-05-18 @ 14:00:41
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Malin

mina hemligheter är jättebra! :D

2008-05-19 @ 11:45:50
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0