"Just nu skadar vi bara varandra"

Som ni vet så är det slut mellan mig och Alex och om jag verkligen tänker efter så kanske det var bra att det tog slut nu. Vi har pratat lite med varandra och kom fram till att vi ändå bara skadar varandra just nu. Båda vi kan faktiskt behöva vara singlar ett tag men det förändrar inte mina kännslor för honom. Innerst inne vet jag att jag vill ha honom. Det hjälper inte att han strör salt i såren om man säger så. Kärlek kan gå så fel och ändå strävar de flesta efter att få uppleva kärlek. Själv tycker jag att det är en känsla att sträva efter för äkta besvarad kärlek är underbar.

Vi får se hur det blir i framtiden men när du är redo kanske det är för sent </3


Jag gråter när jag hör den här låten

Kommentarer
Postat av: Malin

jag älskar den där låten! Du ska se att allt löser sig gummsi! :)

2008-05-26 @ 09:12:28
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0