Kom nyss hem

Jag kom nyss hem från min pojkvän och har inte hunnit skriva någonting för jag har inte varit hemma. Dagen började med skola, såklart. Det var en ganska seg dag och äcklig mat till lunch. Köttfärs med basilikaöverdrag och jag tycker verkligen inte om basilika.
Vi fick sluta tjugo minuter tidigare :) så jag, Becka och Simone åkte  in till gammla stan och köpte glass och Becka kollade ett par byxor. Och efter det åkte jag hem till min pojkvän. Vi tog det mest lungt eftersom att jag fortfarande är sjuk. Vi låg i sängen ;) haha, tolka hur ni vill. Och vi kollade självklart på Sanningens Ögonblick.
Någon mer som kollade på det? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

jo jag såg det, så sjukt program! Såg du avsnittet om han som erkände att han varit otrogen mot sin tjej, ville att hon skulle ha silikon bröst och gillade mer blonda än brunetter och hans tjej var brunett! :O stackars tjej säger jag bara!

2008-05-09 @ 11:41:16
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0