Nålfobi

Jag glömde att skriva att det inte tog ett dugg ont att ta hål i örat.  Även fast det var flera som sa att det gjorde skitont att ta där. Jag tycker dock att det gjorde mer ont att ta hål i örat än i naveln. För mig så kändes det inte att ta hål i naveln. Jag tror att jag har en ganska hög smärtgräns. Men det är olika för alla. Vissa är mer kännsliga på ställen där andra inte är det. Jag har däremot fobi för nålar vilket jag försöker att komma över. Det är inte smärta i sig jag är rädd för utan själva nålen. Det är någonting speciellt med nålar och sprutor. Så om ni vill göra mig riktigt rädd så tryck upp en spruta i ansiktet på mig (botox kanske?) haha.

image340
Man ser inte färgerna så bra på bilden men den är iaf blå och kommer vara perfekt till sommaren då man kan gå runt i bikini. Haha, nu lät det som att jag springer runt i bikini hela dagarna. Och det gör jag självklart inte. Kläder är ett av mina stora intressen, eller var iaf. Vet inte riktigt vad jag känner för kläder just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0