Prov, stan och en sur jävla gubbe

Provet gick ganska bra, 9:00-10:00 sen fick man gå. För er som inte vet så var det nationellt prov i Mattematik A idag, del 1. Jag satt av hela tiden för att hinna skriva så mycket som möjligt på "Uppgift 11" som var andra delen i del 1. Den delen tror inte jag gick så bra för mig :S. men vi får se, haha.

Efter provet drog jag till gullmars och mötte Emelie och Mikaela jag och Emelie åt kebab med bröd till frukost ;D haha och lämnade sedan Mikaela och drog oss in till stan där vi köpte en present och kollade runt. Vi gick in på Buttericks och hade riktigt roligt tills en gubbe i kassan förstörde våran glädje. Vi fick tydligen inte fotografera oss där inne och vi fick inte testa hattarna vi hade på oss för det kunde fastna hår ^^
image286image287image288
Hattarna ser ni lite av på bilderna :D

Jävla Glädjedödar gubbe, ledna i ögonen lämnar vi genast butiken efter allt stoj och lek med alla roliga saker. T.e.x PRUTTKUDDAR. De var ju nästan så man dog av garv *PrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrUTT* haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0