Städa rummet

Jag har varit på mitt landställe från torsdag till Söndag med pojkvän, familj och farmor. Studsmattan var uppe och det var kul att hoppa på den :). Jag håller på att bli frisk från körtelfebern, hoppas jag iallafall. Det känns mycket bättre i halsen och det är jag glad för. För det är verkligen tråkigt och jobbigt att ha ont i halsen. Jag är hellre magsjuk, men det vill jag inte heller vara. Och för er som undrar vad jag gjorde under valborg... Jag var hemma hos min pojkvän och gjorde inte någonting speciellt, ingen eld fick jag kolla på haha. Jag fick spela hans gta4 :D

Jag är hemma från skolan idag av en anledning som jag inte tänker berätta. Så idag tänker jag städa mitt rum.

Någon som vet hur man gör städningen roligare?
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

HÖG musik & sång hahah, blir lite roligare så iallfall -,-

2008-05-05 @ 09:46:04
URL: http://wiljestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0