Uppvisning på Miro 17/5 2008

Jag orkade inte skriva om hur det gick igår. Jag kände inte för det. Jag hade grymt kul under uppvisningen men inte efter. Efter så kom alla tårarna. Sen hade jag inte ätit någonting den dagen och vi träffades klockan 12:30 för att börja öva inför uppvisningen som var klockan 16:00. Mamma, pappa, lillebror, Emelie, Johanna, farmor och Alex var och kollade. Det kändes som att showen bara rullade på men de måste ha varit för att vi var så få och fick göra fler nummer än vad vi brukar göra. Jag fick ha en affro peruk 2 gånger också ;O Haha
image324image325image327

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha nej vad kul med afro! :D hoppas det gick bra gumman, jag hade velat se uppvisningen! :)

2008-05-18 @ 13:09:05
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0