Ny jacka

I fredags under min lunch så gick jag runt lite inne i Ringen och jag fastnade för en svart jacka inne på H&M. Jag passade på att beställa den idag och fick den lite billigare. Jag hade nämligen inte förbrukat min 25% rabatt som jag antar att alla fick på H&M shop online. Jackan ser inte likadan ut i verkligheten, den ser bättre ut. Så nu kan jag lägga pengar på ett par snygga stövlar istället. Jag vill ha ett par mörkbruna höga stövlar med tjock klack som helst inte ska vara i något syntet material.


Kommentarer
Postat av: emma

har förra årets modell på den där, sjukt skön:)

2008-09-08 @ 01:19:13
URL: http://meays.blogg.se/
Postat av: Malin

Den där är sjukt snygg! ;)

2008-09-08 @ 11:22:29
URL: http://mmmalinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit va snygg!! den kommer säkert sitta jättefint på dig :)

hur mkt kostade den o hur mkt fick du den för? kram!

2008-09-10 @ 12:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0