Ny kjol

Jag sprang in på lindex idag för att köpa en ny mascara och gick rakt fram till en kjol som jag blev helt kär i. Och en sak som är bra med lindex är att den minsta storleken alltid finns kvar. Förut tyckte ju de flesta att lindex är en butik för "äldre kvinnor" men jag tycker de har en del fina kläder som faktist passar på tjejer i min ålder. Nu är det bara 3 veckor och 6 dagar kvar tills jag fyller 17 år :)

Jag ska ta en bild på hur den sitter på mig när jag använder kjolen. För den sitter mycket bättre på än vad den ser ut på bilden (den är kortare, haha)

Kommentarer
Postat av: vitamin e

sjuktsnygg kjol, jag har också kollat på den :D den är så söt! jag har blivit helt kär i lindex faktist, inte alls tantaffären nr 1 längre

2008-09-23 @ 22:00:36
URL: http://youaremystorm.blogg.se/
Postat av: Malin

super söt kjol! ;)

2008-09-23 @ 22:47:23
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0