Bra produkter för torr hy

På hösten och vintern då det börjar bli kyligare så får jag på en gång spruckna händer, läppar och min hy blir väldigt torr. Som tur är så finns det väldigt bra produkter som fungerar mot torr hy. Jag som älskar produkter ser till att alltid ha dessa=
Handkräm med doft av cocos, 150kr på Cow Parfymeri
Body Butter, finns många dofter att välja på. Men tänk på att inte bara gå efter doften utan även vilken som är för just din hudtyp. 165kr på The Body Shop
Vårdande läppbalsam, lätt att stryka på och man slipper kladda med någon burk. 75kr på The Body Shop
Body Expertise Exfotonic kroppspeeling från Loreal Paris. Kornen är i perfekt storlek, inte för små och inte för stora. Huden blir ren och mjuk. Jag rekommenderar att dra på en bodylotion/butter efter användning av denna produkt. Har man väldigt kännslig hy kan denna svida en aning. ca: 95-100kr på t.ex. åhlens


Kommentarer
Postat av: Emelie

och för dom som blir torra i ansiktet finns det en jätte bra ansiktskräm på apoteket som jag inte kommer ihåg vad den heter, en rosa burk iaf :) ca 60 kr.

2008-09-29 @ 15:57:47
URL: http://wiljestark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0