Jag ska bli smal igen

Som rubriken lyder, jag ska bli smal igen och nej det är inget nyårslöfte. Jag bestämde mig för det nyss när jag smällde i mig en hel godispåse (kanske pga gårdagen jag ville ha godis). Man känner sig alltid lika fet och flottig efter att man har smällt i sig för mkt onyttigheter så nu är det slut med det. Jag måste även börja äta mer regelbundet och sluta hoppa över måltider hit och dit. Ibland äter jag bara det jag väljer att kalla för middag och självklart äter jag mer än vanligt då för att jag är hungrig. Från och med när jag vaknar idag ska jag äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag. Träingen är inget större bekymmer för mig, jag är redan motiverad för att jag tycker det är så roligt att träna. Dock har jag ju haft en träningspaus. Jag har precis bokat in mig på ett bodypump pass klockan 12 imorgon så nu ska jag väl lägga mig och kolla på ågon film.

Jag skickade efter denna fuskpälsjacka idag som var slut när jag ville beställa den förut men den kom in på lager igen idag :)


Kommer bli ursnygg till mitt blonda hår

Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Vart tränar du? (:

2009-01-02 @ 00:55:45
URL: http://vesterlunds.blogg.se/
Postat av: Emelie

svar: det blir den lila klänningen, men osäker på svart blus. Har så himla mkt svarta kläder, men det går ju att matcha till allt som är så himla bra :D

2009-01-02 @ 23:02:13
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Nathalie Vesterlund

Woho, då kanske vi kan träna tsm någongång:)

2009-01-02 @ 23:40:25
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0