Lista

vilket är ditt livsmål: Oj, det låter farligt att sätta upp ett "livsmål".
vad har du för puder: Studiofix från MAC som kan användas både som foundation och puder.
har du använt någon hårprodukt idag: Shampo, balsam och inpackning.
vad använder du för parfym: I love love, moschino är den jag använder mest.
hur många speglar finns i det rum du är i nu:  En helkroppsspegel som jag brukar stå och beundra mig själv i.
var är du nu: I mitt mysiga rum.
har du bråkat med någon idag: Nej.
saknar du någon nu: Jag saknar min underbara släkt på mammas sida som jag inte träffat på länge.
röker du: Nej, jag har försökt men hatar verkligen att röka.
dricker du alkohol: Ibland.
tar du droger: Nej.
vad köpte du senast: Haha, sushi
har du åkt fast för snatteri någon gång: Jag har aldrig snattat så nej.
när var du i en affär senast: Beror på vad för slags affär.
mötte du någon du kände då: Nej.
hur många datorer finns i ditt hus: 4
tycker du om dina grannar: Känner inte dem som bor här men på mitt landställe är de mycket trevliga.
använder du icq eller msn:  Msn.
när fick du senast en present: På annandagen.
när gjorde du senast något riktigt dumt: Det var nog ett bra tag sedan.
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: Några :)
har du några högklackade skor: Självklart, äger mer höga än låga.
vilken är din favoritfärg: Mörklila fast jag gillar rosa väldigt mycket också
har du blivit hotad via telefon: Många gånger, både på allvar och skämt.
goth eller pop: Hmm.. pop
vad har du för planer till helgen: Jag ska träna, laga mat (och frysa in), spela wow och ha filmkväll med Emelie och Johnanna.
har du en hårborste i din väska: Jag brukar lägga ner en hårborste.
har du stadigt sällskap: Av mig själv, ja.
hur många lampor har du i ditt rum: 6st just nu (a).
varför är alltid tak vita: För så har det alltid varit.
vill du ha barn: Klart att jag vill ha barn men inte just nu.
vilken färg har du på dina underkläder nu: Ljusrosa.
gillar du dokumentärer:  Det beror på vad dem handlar om men oftast gillar jag att kolla på det. Särskillt om de tar upp saker som jag anser vara viktiga.
längtar du till din nästa födelsedag: Då fyller jag 18 och blir gammal. Tiden kan gärna få gå lite saktare för jag fyller i oktober.
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Ja, ibland.
har du rakat dina ben någon gång: Flera gånger. Vaxat också en gång, fick utslag som blödde. Det var hemskt så aldrig mer.
vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och lite spanska.
skulle du kunna ha silikonbröst: Klart att jag skulle kunna det men om jag vill är en annan fråga.
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: Jag tycker att det ska vara 18-årsgräns.
cigaretter då: Borde förbjudas, man skadar inte bara sig själv utan även andra i ens omgivning (visserligen finns det de som blir agressiva av alkohol och på som så sätt också är en "fara" för allmänheten men det är inte samma sak)
borde man få röka på pubar: Nej!
när fikade du senast: I måndags.
har du kvar dina barndomsskivor: Skivor? Här snackar vi kassetband ;) ja.
hur många hål har du i öronen: 3.
vem pratade du med senast: Lillebror Fredrik
vad pratade ni om: Han undrade om jag spelade

Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Ah, elelr tränar itne har bara kort där. haha

ska träna när skolan börjar igen :D

2009-01-03 @ 03:46:23
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0