Mums!!!

Jag känner mig riktigt seg just nu, har kollat på film hela kvällen. Innan det så var jag och tränade klockan 12 som jag hade planerat och efter det åkte jag hem, duschade och läste Cosmopolitan. Runt halv fyra skjutsade mamma mig till Holland Hair (där jag går som lärling) där hämtade jag upp ett stativ, dockhuvuden och lite permanentspolar. Så jag kan öva hemma lite nu på lovet. Jag har bestämt mig för att verkligen satsa denna termin oavsett vad det betyder att jag måste göra, hur jobbigt det än kommer bli så tänker jag inte ge upp. Jar är verkligen motiverad nu.

Idag var första gången på året som jag åt sushi, smällde i mig en 13-bitars (a) det var sjukt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0