Tips till er med små bröst

  • silikon
  • piller som gör brösten större
  • strumpor i BH´n
  • vakumpump

Eller så finns en enklare lösning, pushup-bh och rätt kläder. I tisdags var jag och Emelie på bio och då hade jag på mig detta:

Svart kjol som slutar under brösten för att framhäva dem och ett skärp (jag har på mig ett rosa som glittrar) för att markera ännu mer och dra blicken ditåt. Samt en randig tröja, alla har väl hört att man ser större ut i randigt + att vitt förstorar.

Om ni testar själva så välj en mörk kjol :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

finns det ingen spruta eller något? Som typ höll i 1 år?

2009-01-03 @ 00:38:44
URL: http://wiljestark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0