Nyår

Jag har ingen lust att skriva en årsresumé så jag skippar det ;)
Igår var en kul dag fast jag tycker synd om Emelie och Diana som blev ledsna. Kvällen började med att jag åt middag hemma med min familj och framor och efter det så åkte jag hem till Johanna och mötte upp tjejerna. Vi drog vidare på fest i Spånga, drack vin, champagne och cider och jag sköt mina raketer. Runt halv 2 slände husets ägare ut alla så då var det bara att gå till sista pendeln. Jag, Johanna, Diana, Melina och hennes blivande pojkvän drog vidare till älvsjö(?) haha. Där bastade nakna pojkar och jag blev fashållen inne i den mörka bastun (med alla kläder på), det var varmt. Efter en halvtimma blev vi även tvugna att gå därifrån och väl utanför huset så halkade Diana och gjorde illa sig. Så vi fick stödja henne en bit i väntan på att en taxi skulle gå att boka eller åka förbi. Vi fick tillslut tag på en taxi (kanske en timma senare) och vi åkte med vägbeskrivning av Johanna till Hägersten hahhahaha, vi skulle egentligen hem till henne i Västertorp. Några minuter senare fick jag tag på en ny taxi och åkte hem. Jag fick nyss ett sms att Diana bröt foten igår :/ hoppas att det blir bra med henne!


Kommentarer
Postat av: andriana

svar; nej.

2009-01-01 @ 23:25:16
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0