Skräck-kväll

Jag vaknade klockan fyra idag :S och då var det min mor som väckte mig. Varför är jag så trött för? hahah. Jag lägger mig när det är mörk och vaknar när det är mörkt. Det känns som att jag skulle behöva lite ljus i mitt liv.
Jag sprang ner och mötte Johanna vid bussen runt halv tio så åkte vi till willys och köpte vatten och godis och sedan hem till mig. Vi hade tänkt spela massa GH men fastnade i soffan med filmer, skräckisar. Vi så först Exorcisten Begynnelsen och sedan såg vi på Skeleton Key, riktigt bra filmer det är! :D sedan fastnade vi framför någon Japansk science fiction film. Den filmen kan inte havarit så påkostad då blodet flera gånger bestod av röd rök ?! hahahah.

Imorn ska jag och Johanna träna Body Pump lagom efter frukosten klockan 4. Vi ska få skitheta kroppar till sommaren har vi tänkt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

The skeleton key är faktiskt bra.

2009-01-04 @ 12:52:43
URL: http://wiljestark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0